Dé Nova Learning

Vacatures

Vacature: Klantgerichte Financieel-Administratief Medewerker!

16-24 uur per week

Utrecht

€2.400-€2.850

Start: Per direct

Ben jij een nauwkeurige en klantgerichte financieel-administratief medewerker die graag bijdraagt aan een soepel lopende bedrijfsvoering? Wil je werken in een inspirerende omgeving waarin leren & ontwikkelen centraal staat en jouw inzet écht wordt gewaardeerd? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

Praktische en administratieve taken:

  • Opstellen en beheren van conceptovereenkomsten en concept contracten;
  • Printen en voorbereiden van materiaal voor assessments, coaching en trainingen;
  • Voorraadbeheer van kantoorartikelen en andere benodigdheden;
  • Invoeren en bijwerken van klantgegevens in het CRM-systeem (Hubspot);
  • Ontvangen van klanten en kandidaten, en beantwoorden van telefoontjes;
  • Boeken ruimten voor vergaderingen, trainingen, coaching en assessments;
  • Assisteren bij evenementen zoals klantdagen, freelance bijeenkomsten etc. die door ons worden georganiseerd;
  • Verzorgen van koffie/thee, catering, boodschappen doen.

Financiële taken:

  • Betalen van facturen en opstellen van nieuwe facturen;
  • Bijhouden van de financiële administratie;
  • Controleren van reis- en onkostendeclaraties;
  • Communicatie met de boekhouder of accountant;
  • Checken van de maand- , kwartaal- en jaarrapportages;
  • Verlofregistraties en ziekmeldingen verwerken;
  • Uitbetaling van salarissen en salarismutaties doorgeven.

Procesverbetering en advies:

  • Actief meedenken over het efficiënter inrichten van financieel-administratieve processen;
  • Ondersteunen en adviseren bij het maken van financiële overzichten of managementrapportages.

Wie ben jij?

  • Je hebt een MBO-4 diploma in financiële administratie, bedrijfseconomie of een vergelijkbare richting;
  • Je hebt minimaal 2 jaar relevante ervaring in een vergelijkbare functie;
  • Je werkt nauwkeurig en hebt oog voor detail;
  • Je bent klantgericht en gastvrij, en weet hoe je met verschillende klanten en situaties om moet gaan;
  • Je kunt zelfstandig werken, maar ook in teamverband functioneren;
  • Je hebt gedegen kennis van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je hebt ervaring met Microsoft Office (Word, Excel) en bij voorkeur met CRM-systemen zoals Hubspot;
  • Je bent flexibel en staat open voor verandering en verbetering van werkprocessen;
  • Je hebt een positieve instelling en weet van aanpakken, zelfs onder tijdsdruk.

Is je interesse gewekt?

Ben jij de Financieel administratief medewerker die wij zoeken en is je interesse gewekt?  

Stuur je cv en motivatie in via het formulier op deze pagina. Wil je meer informatie, neem dan contact op met onze directrice Havva Jongen via 06 24 85 12 95.  We kijken uit naar je reactie! 

Reageer direct!

Naam(Vereist)
Max. bestandsgrootte: 15 MB.