Dé Nova Learning

Marieke Nijs

Office Manager, HR

Ik heb de hbo-opleiding Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs gevolgd en afgerond in 2009. Na diverse functies bij verschillende organisaties ben ik me steeds meer gaan richten op de assessment & trainingsbranche.  

Bij Dé Nova ben ik werkzaam als Office Manager. In deze veelzijdige functie houd ik mij onder andere bezig met administratieve- en financiële taken, planning & coördinatie van assessments en trainingen, en HR ondersteunende taken. Ik ben het aanspreekpunt voor kandidaten, coachees, deelnemers en collega’s, als het aankomt op praktische, financiële of faciliterende vraagstukken.

Ik ben positief ingesteld en heb een ordelijke en gestructureerde manier van werken. Ik heb er plezier in om goed aan te sluiten bij de wensen van het bedrijf en de mensen met wie ik werk. Problemen zie ik als een uitdaging en gelegenheid om extra servicegericht voor de klant of Dé Nova aan de slag te gaan. Ik ben graag de duizendpoot binnen de organisatie.  Hier haal ik mijn energie en kracht uit! 

Wil jij iets praktisch, organisatorisch of in faciliterende zin  geregeld hebben, neem dan contact met mij op en ik sta de in de actiestand.